lördag 8 september 2007

Home sweet home

Hemma igen. Skönt faktiskt, Rasmus blev klar i stugan på två dagar och ville mest åka hem efter det.

Så nu är det tillbaka till verkligheten. Vi börjar jobba på måndag. jag längtar på ett sätt. Gillar mitt jobb och mina jobbarkompisar.

Sen är det ju alltid skönt att ha semester.
Det är bara en kort liten stund tills vi åker till Barcelona. Typ 11 veckor. Det går fort.

Jag ska börja ringa runt till alla ställen jag har kort från. Typ Kicks, Ica och banken. Måste byta namn på dom. När vi komn hem igår låg det ett brev från Skatteverket att jag officiellt är en Sandström. Känns bra.

Nu ska jag tömma tvättmaskinen och stoppa i en ny. Tänk vad tvätt det blir...

Ikväll ska vi grilla med Olof, Satu och Erik. Mycket trevligt.

Just det! Jojo: Vi köpte cider till dig. All blev kvar. Kom hit och drick upp!!!!
Puss.

Inga kommentarer: