fredag 18 januari 2008

Fredag kväll i soffan.

Idag var vi på barnmorskebesök. Allt ser bra ut. Mitt SF-mått är 25 cm, totalt normalt. Bebisens hjärtslag ligger på 144. Förra gången var de 155. Mitt blodtryck och socker är helt perfekt.Det enda som var dåligt var mitt blodvärde. Det hade gått ner rätt mycket så nu ska jag äta järntillskott.

Inte undra på att jag har varit sugen på rå köttfärs.....
Det känns mycket bra i magen idag. Otroligt mycket sparkar och runtsnurrningar. Det är så jättehäftigt. Vi är mycket lyckliga.
Inga problem så långt. Eller jo, ibörjan skrämde bebis oss ett par gånger.
Det som har förvånat mig mest under hela tiden är hur mycket man faktiskt känner för lilla livet i magen. Jag längtar så mycket efter att få träffa vårt barn.

Nu ska jag kolla resultatet på Let´s dance. Heja Tony, jag är impad!
I morgon får vi hålla i hatten.... det ska bli storm här. Gillar inte det. Jag håller i mig i Ola.

Kram.

1 kommentar:

Anonym sa...

Testar igen...Mia