söndag 25 maj 2008

Snabbuppdatering

Hej!
Lite snabbt sådär medans potatisen kokar.
Gustav mår jättebra. Han äter som en mindre ponny, fiser konstant... (pappas kille) och har gett oss sina första sociala leenden. Han är helt underbar och vi njuter av honom.

Den gamla mamman har fått ryggskott. Klantmamma. Helt mitt eget fel. Jag lyfte fel för att jag var rädd för att göra illa stygnen så då pajade ryggen istället. Duktig Icka.
Men förutom det så mår jag bra. Tokförälskad i min son (och man) och lite vimsig i skallen av amningen.

Ola mår bra. Han har skaffat linser. Vi delar på mycket av matning och blöjbyten. Försöker vara så jämnställda som möjligt.
Han har fått lov att jobba hemifrån ett par dagar nu för att ta hand om sin klumpiga fru. Tur att han kan göra så.

Vi ser fram emot att åka till Avesta på nationaldagen. Det är dessutom Gustavs namnsdag. Och flaggdag. Såklart man flaggar när världens finaste bebis har namnsdag!
Då får vi bo i familjen Lindströms nya hus. Det ska bli jättekul. Vi hoppas på att få träffa gammelmormor och "kusinerna" coh världens bästa Fia. Sen får det vara nog. Mormor, morfar och morbror måste ju få vara mest med lillprinsen.
Veckan efter det så blir det high life på Hönö. Eller i alla fall hos oss. Det är STCC i Gbg och då kommer hela familjen ner. Föräldrar och bror ska bo hos oss, "kusinerna" och mamma Kicki ska bo på uppfarten i en husbil och Eva och Raine hos Sandströmarna.
Det ska bli kul!
Gustavs första biltävling.
Vi köpte hörselskydd. Dom var för stora.
Vi får stå en bit ifrån helt enkelt.

Nu ska jag fixa mat!
Kram på er.

Inga kommentarer: