torsdag 9 augusti 2007

Den 9 augusti- hemma i soffan

Den kvinnliga delen av Olicka är hemma idag. Sitter i soffan och tittar på Justin och klappar Rasmus.
Längtar till semester. Vara tillsammans med Ola hela dagarna, klappa katter, njuta av livet.

Dessutom ska mina flickdrömmar gå i uppfyllas. Helt fantastiskt. Jag längtar efter hela dagen, få gå till frissan och bli snygg, bli sminkad (av mamsen, kan det bli bättre?), fotograferas när man känner sig som snyggast, träffa människor jag älskar och saknar, gifta sig med drömprinsen, äta god mat som jag inte lagat själv, sitta vid ett vackert dukat bord, inte behöva diska och plocka av...

Helt enkelt en prinsessdag!
Det behöver man ibland.
Jag känner mig rätt lugn just nu. Längtar bara.
9 dagar kvar.

1 kommentar:

Anonym sa...

9,8,7,6,5,4,3,2,1..........ih! Jättefin blogg! kram /Jojo