torsdag 16 augusti 2007

Torsdag

Två dagar kvar.
Stressad, nervös, förväntansfull, kär, gråtfärdig, ont i skallen, glad, pirrig.

Alla känslor på en gång.

Ronald Weasley sa det bäst. "En människa kan inte känna allt detta på en gång. Då exploderar man!"

Mamma, pappa och storebror är på väg. Känns tryggt.

Fått första brevet med lyckönskningar idag. Eller jag antar att det är lyckönskningar. Vi får inte öppna förrän på bröllopsdagen.


De som känner mig vet att jag är en smula klantig..... Sämst på att behålla hemligheter, pratar utan att tänka, ingen kontakt mellan hjärnan och munnen.
Råkade berätta för Ola vad han ska få i morgongåva igår. Jag som lyckats hålla mig sedan december!!!!!

Tre dagar innan så bara, blurp, tappade jag kontakten. Skittråkigt. Jag blev arg på mig själv, slog handen i väggen och grät fulgråt.....Tjejer, ni vet när man gråter så att mascaran rinner och snoret hänger.
Tur han är kär i mig..... Tur jag har andra kvaliteter han gillar....

Så! Nu ska jag städa.

Håll tummarna för oss på lördag.

Inga kommentarer: