torsdag 25 oktober 2007

Oktobertorsdag

Denna vecka har jag varit ensam hemma. Ola är fortfarande i Stockholm på kurs. Allt har faktiskt gått över förväntan. Katterna har varit rikitgt snälla, jag har sovit mycket bra och Ola handlade till mig innan han åkte. Drömprinsen.

I måndags var jag till MVC, Det gick jättebra. Hon är mycket rolig och rakt på, inte så mycket tjafs. Vi skulle ha lyssnat på hjärtljuden men det gick inte att höra dom. Tråkigt men jag är inte orolig, jag känner mig väldigt gravid.
Vi ska på ultraljud i mitten av november. Mycket spännande.

Vi längtar väldigt mycket till Barcelona just nu. Jag planerar vad vi ska göra, var vi ska gå, vilken resturang vi ska gå till först, vad jag ska shoppa....
Det kommer att bli fantastiskt! Favoritstaden med favoritmannen.

Hoppas helgen blir bra för alla. Jag ska jobba....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Icka!

Exakt det hände mig i v 11. Jag vaknade en natt och satte nig käpprätt upp i sängen och "vet" att nu är bebis död. Allt bra försvann av graviditeten. Åkte in...bebis mådde som en prinsessa. Tydligen är det vanligt att de graviditets-känningar man har bara försvinner sådär plötsligt. Varför kan ingen tala om det? Man blir ju så orolig. Kram til Knodden din.

Mia* Vinkar