torsdag 1 november 2007

1 november

Jobbat hela långa dagen idag. Min huvudvärk har iall fall släppt nu. Behövde sova lite extra bara.
Det var riktigt kul att jobba idag, även om det finns många intressanta människor (läs: män i 50-60 år) som inte tror att kvinnor kan nåt....

Jag kunde hålla mig längre idag..... Jag har köpt en liten, liten body. Den är mycket söt, med små ugglor på. Jisses vad jag längtar. Längtar fast jag aldrig träffat den än. Konstigt.

Imorgon ska jag vara ledig, tvätta, städa, in till stan och hämta passet, kanske åka till Lindholmen och hämta körkortet..... Lugn och skön dag.

I helgen ska vi till Hönö och kolla lite på huset, vad ska kastas, vad ska sparas.

Tänk att jag ska få bo på Hönö. I ett hus, med min man. Och en trädgård. Och en bebis i magen. Coolt.

Hoppas ni får en bra helg!

Inga kommentarer: