söndag 18 november 2007

Söndag-flygdag

Hej!
Nu är vi snart på väg. Resfebern är här och jag supernervös för flygresan just nu!

Men det ska väl gå bra, jag har ju trevligt sällskap och jag ska ju till ett av favoritställena.
Katterna är oroliga, Rasmus har ylat och skällt på oss idag. Han såg sin resebur och fattade vad som är på gång.

Igår kväll var vi på middag hos Fam Ankarloo. Mycket trevligt. Ungarna är verkligen underbart söta. Sofi kan charma vem som helst! Lilla David blev lite rädd för mig till en början men efter ett par timmar fick jag både pussa på och busa med honom. Jättemysigt. Nu längtar jag ännu mer.

Jag ska göra det sista här hemma nu. Uno och Ann-Marie ska skjuta oss till flyget och ta hand om våra odjur.

Uppdateringar kommer under veckan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad pysslar ni med ?ingen komentar på bloggen jag saknar dig mår du bra ? här har vi 30 % rabatt så nu är det fart på försäljnuingen kram lotta48