torsdag 8 november 2007

Längtan

Idag längtar jag.
Först efter att få åka till Barcelona.
Sen efter att få flytta till Hönö.
Efter det att allt ska bli klart i huset så vi kan koncentrera oss på lilla livet i magen.
Sist men inte minst så längtar jag efter lilla hjärtat som slår där inne, att få vara med och lära känna en ny människa, en liten människa som jag varit med och gjort. Det ska bli så kul.

Jag är sjukskriven nu. Jag ska vila och må bra. Jag har haft en blödning. Helt ofarligt men jag kan dra ner på tempot lite tyckte min doktor. Ok då.
Ola är hönsmamma. Jag får inte göra nåt. Men jag tänker göra lite och roliga saker och jag tänker vila när jag blir trött och jag tänker njuta av att vara gravid!

Sen får det jättegärna komma lite snö. Nej sluta skrik nu svärmor, snö är kul!!!!
Min familj i Dalarna har fått snö, jag är lite avis. Men jag har valt själv att bo i Blöteborg!

Helgen kommer bli fylld med kärlek och skratt. Imorgon kommer världens bästa Ella och hennes Jocke hit. Kramas, kramas. På lördag ska oLa få dra dåliga göteborgsvitsar för mig medans jag spacklar och på söndag ska han dansa för mig medans jag målar! Kanske skulle fråga PeterH om han vill komma och dansa för mig också.... jag behöver verkligen bli underhållen...

Låter väl bra??

OBS! Jag ska bara spackla och måla en dörrkarm. Inget jätteprojekt.
Jag lovar.
Ha det bra.
Nästa vecka kommer det bilder på underverket i magen....=)

Inga kommentarer: