torsdag 13 december 2007

Allmän uppdatering!

Ja jisses vad det händer saker i vårt liv! Jag ska försöka komma ihåg allt.

Lägenheten: Såld! Skönt, det gick relativt fort och vi blev mycket nöjda med resultatet.

Huset: Längtar vi till. Vill bo där nu! Vi ska flytta den 23 februari. Starka, vackra kompisar behövs. Icka lagar mat till alla som hjälper till. *muta*

Gurkan: En livlig krabat. Hjärtljuden låg mellan 155-144 idag. Vi har båda två känt sparkar. Det är helt fantastiskt. Vi längtar jättemycket nu.

Ola: Jobbar hårt, i hela landet. I januari är det planerat att han ska vara borta många dagar..... Han är glad att det är jul snart så han kan spendera dagarna med sin fru och klappa henne på magen...

Icka: Sjukskriven för foglossning, det gör ont nästan hela tiden men hoppas på att det ska bli lättare med lite gymnastik och ett bälte. Jag försöker hålla humöret uppe med att klappa magen och prata med Gurkan. Vi håller på med grundläggande musikkunskap. Det ska böjas i tid det som krokigt ska bli. Jag måste ju få ett försprång på Ola. Indoktrinera lite hårdrock.

I övrigt längtar vi till lördag då båda familjerna befinner sig på samma ställe! Storebror fyller jämnt (typ 25????) och vi ska fira honom här nere. Jättekul att få hit min familj och jättekul att få umgås allihop. Det händer inte så ofta så vi får ta vara på de stunderna.
Jag hoppas att det blir oftare i framtiden....
På söndag ska vi gå på Liseberg och titta på julstaden. Mycket trevligt.

Hoppas ni får en bra helg, alla läsare. Glöm inte att lämna en kommentar.... =)

Inga kommentarer: