måndag 31 december 2007

Ett gott nytt.

Så här på årets sista dag så brukar jag göra bokslut över det gågna året.... (undrar hur många gånger den meningen skrivits.....)

Det har varit ett bra år allt som allt. Lite struligt på jobbfronten för min del men på familje och kärleksfronten så har väl detta året varit ett av de bästa någonsin?!
Bröllop x 2, graviditeter, 3 st möhippor, en med strippa ( Cillas) och två till mig! Jag insåg också i år vilka som är mina vänner, vilka som alltid kommer vara där och vilka jag inte behöver bry mig i speciellt mycket. Skönt att kunna lägga sånt bakom sig.

Nästa år kommer bli lika bra eller bättre. Förhoppningsvis går allt bra med Gurkan så att han/hon anländer i slutet på april.
Flytten till Hönö kommer nog gå bra också, som alltid när jag inte riktigt vet hur det ska gå så blir jag orolig.... men det ordnar nog sig.
Det ska bli så skönt att få flytta till hus, det är knappt jag tror det är sant!

Nu ska jag slita x-box kontrollen ur Olas hand och dra med honom till Ica för att handla.

Ett riktigt Gott nytt år till er alla!

Kramar från hela familjen Sandström Jr.

Inga kommentarer: