torsdag 14 augusti 2008

Dom ska sticka Gustav!!!

Imorgon ska Lilleman få sin första spruta. Jag är nervös. Jag gillar inte sprutor och nu ska dom sticka min lilla bebis...
Men det är ju bra för honom i det långa loppet så jag biter ihop och följer med ändå.

Ikväll blev jag besviken när han somnade före kl 21.... Jag fick ju inte vara med honom då....
Jag tycker att han är en mycket trevlig liten människa och skulle helst vara med honom jämt!

Vi har fyndat barnkläder idag. Mycket trevligt. Han kommer bli toksnygg i höst den lille mannen.

Imorgon monterar snickaren det sista i köket. Vi är helnöjda än så länge. Före och efter bilder kommer när det är klart!

Vi var och kikade på Majken idag igen. Hon växer fort den lilla rackarungen! Vi lämnade över vår present. En Bukowskinalle. Dom är så fina. Gustav har också en som han fick från mormor och morfar.

Jag återkommer med mått och vikt på Gustav imorgon. Och en rapport om jag svimmade eller inte....=)

Inga kommentarer: