fredag 15 augusti 2008

Stucket och klart.

Ja, jag är fånig. Mycket fånig till och med.
Det gick hur bra som helst, Ola hade honom i knät. Jag satt på en stol och var svimfärdig. Gustav pep till när hon stack och sen var det bra!
Duktiga unge! Fåniga mamma.

Vi vägde och mätte honom som vanligt. Han väger numera 5985 g och är 58 cm lång.
Han var charmig som vanligt och log så fint mot syster Helen.
Efter dom fått sprutan kan dom bli febriga och sova mycket. Vår unge är tvärtemot. Han var vaken mellan kl 10 och 13.30..... Åt som en häst gjorde han också. Men nu sover han.

Nu är köket nästan, nästan klart. Det blev så himla fint! Vi får börja flytta in i skåpen nu. Jag ska städa ur dom lite först.
Jisses, vad jag och Ola är bra! På att bestämma alltså.

Nu ska jag kolla lite på OS. Damfotboll. Det är lite konstigt vad man blir intresserad av bara för att det är OS!!! Jag skulle väl aldrig titta på damallsvenskan tex.

Inte brottning heller. Det kommer jag aldrig titta på igen. Go Ara!!!! Du gjorde helt rätt.
Oj då. Värsta sportbloggen....=)

Inga kommentarer: