fredag 30 januari 2009

Fredagspaj!

Ikväll blir det ost och skinkpaj. Sist Fam Ekström och Fam Nordell var här så sa det bara sluuurp så var den uppäten!


Annars då? Jotack, lilleman har sin 5:e förkylning med feber och rinnsnuva. Detta är ju löjligt. Jag får väl låsa in oss och aldrig träffa nåt folk överhuvudtaget.

Förra lördagen var jag och avkomman på Aprilmamma-träff. Jag var ju beräknad till 28:de april så jag räknas fortfarande dit.
Jag har haft kontakt med dessa tjejer seadn september-oktober -07. Vi har blivt rätt så tajta. Dom (flesta) är supergulliga och Emma och Joel som bodde hos oss var mycket rara och roliga.
Gustav fick ett nytt smeknamn.... Ångvälten. Han SKA bara komma fram och det spelar ingen roll om det är en liten tvillingtjej eller en korg ivägen.
Han fick med sig en annan liten sötnos, Vincent på dåligheter. Dom kröp sida vid sida mot köket. Otroligt gulligt!

Resten av vecka som gått har gått i tröstens, snorets och sova på mammas tecken.
Men, men, men. Han har sovit tre hela nätter!!! Utan att vakna för mat. Jisses, jag har fått sova flera timmar på raken. Det är ju nästan som att vara utsövd....

Imorgon drar familejn till Alingsås. Vi ska kolla på en fotoutställning av Elisabeth Olsson. Det ska bli riktigt trevligt.

Och det det går rykten om att Manson ska komma till Metaltown!! Woooooohoooo!
Fast jag jublar redan lite, Disturbed kommer ju. Wiiiihaaa!!!
Det rycker lite i konserttarmen.....

Trevlig helg!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

å, jag vill också gå på in hate we trust, men vi har haft vårt roliga för den här veckan. nu måste vi försöka få någonting gjort här hemma. hälsa alingsås.