torsdag 17 juli 2008

Sempa!

En arbetsdag till sen har Ola semester!

Det ska bli skönt att ha honom hemma lite mer.
Vi ska försöka hinna med ett par dagsutflyker i alla fall. Jag vill åka till Pilane och titta på en konstutställning i ett fårhage....

Kanske vara totalsvenssonfamiljen och åka till Ullared.... neeeej förresten jag vill inte!

Förhoppningsvis kommer min älskade bror ner.

Jag vet att min paps kommer. Han ska hjälpa oss med köket. Vi ska ju renovera vårt kök. Det ska bli så skönt att få sätta vår prägel på huset.
Och få lite nyare, fräschare.

Just nu har vi en jättearg Gus. Ola bär omkring på honom, han vrålar för full hals.... Gustav, inte Ola....
Vi försöker skapa rutiner. Det är kämpigt men det går nog till slut.

Han somnar varje kväll i vaggan i alla fall!

Nu fick jag ta över. 10 minuter till matning....

Inga kommentarer: