söndag 14 september 2008

Barnkalas, skedattack, snor och feber.

Hej!

Igår var Gus på sitt första barnkalas. Han var sådär road.... jodå, själva kalaset var mycket bra! God mat och god chokladkaka och mycket fina barn, lilla O blev mycket nöjd med presenten.
Men han är i en utvecklingsfas. Inget duger, jo, min famn duger. Sitta hos mamma och dregla är kul och bra så det gör han helst..... Jag börjar bli fuktskadad....
Han har haft feber fredag och lördagkväll, inga jätte höga temperaturer, men tillräckligt för att förstagångsföräldrarna ska bli lite oroliga.

Ikväll höll han sig lugn ända till vi skulle äta.... SURPRISE!!!!

Jag gjorde majspuré till honom i fredags, det var gott, jag blandar med potatis så att det blir mer mat.
Han har varit hos farmor och farfar idag, vi behövde städa och då ställde dom upp. Dom var inte så svårövertalade...=)

När han kom hem så var han vrålhungrig! Han smackade i sig dubbelt så mycket som han brukar äta och istället för att jag fick lirka med honom och säga aaaaaaa, mmmmm så attackerade han skeden och sa mmmmmmm efter varje sked. Coolt.

Ola är portad från sovrummet, jag har tröttnat tooootalt.... neje, han är förkyld och låter så mycket så jag blir galen bara.
Gus sover brevid mig i stället, dom är lika mina pojkar. Snarkar och ska ligga nära.... Fast Gus är enklare att putta bort. =) (det gör jag inte)

Nu ska jag gå och knyta mig. Tröttmamma.

Puss till våran allra senaste läsare P. Du vet att du alltid kan komma hit. Ola lovar att bjuda på whisky. Men jag har inget Barbados att spela för dig, vännen.... Det är ditt fel att jag kan alla deras texter från en skiva!!!!

Kram till alla!

Inga kommentarer: