tisdag 30 september 2008

Uppdatering.

Helgen med mormor gick mycket bra!
Gustav visade sig från sin bästa sida, han skrattade och var helt underbar.

Vi tog en härlig promenad på Hälsö med farmor, käkade middag med farmor och farfar och mös i sängen på morgonen.
Han är charmig vår son.

Viktmässigt så går han upp bra. Sist vi vägde honom var det 6750g.
Jag försöker tanka i honom ordentligt så att han kommer över 7 kg tills på fredag. Imorgon blir han 5 månader. Vart har tiden tagit vägen????

Förra veckan hade vi finbesök av min nätkompis J och hennes lilla bär. Gus och hon låg på golvet och hon drog honom i örat och dom blev övertrötta....
Idag ska jag och Gus åka till dom i Bergsjöhooden. Det ska bli mycket kul. Vi har dragit med ytterligare en tjej som vi gillar.

Ola jobbar jättemycket just nu. Det är inte så kul. Man får jobba hårt för att få det att funka.
Gustav är för tillfället extremmammig. Både på gott och ont. Det har ju blivit så när Ola varit borta två helger. Han ska jobba kommande helg också, som tur är så är det i Götet. Så han får sova hemma i alla fall.

Igår var jag och Lilleman på äventyr. Ola har berättat att det finns ett naturskyddsområde som heter Ersdalen (Ärsdaaan) i Röd. Så vi tog bilen dit och gav oss ut i spenaten. Det var en helt fantastisk promenad! Lite träd, mycket vacker himmel, bergen och havet.
Helt fantastiskt.
Vi träffa de ett äldre par med tå små vovvar. Gustav brydde sig inte alls om dom, han såg ju träd!
Den ungen ska nog bli botaniker....

Nu ska jag göra mig i ordning.

Jag har säkert glömt att skriva om en massa..... Återkommer.

Kram.

En extratanke till P och hans son denna vecka. Krya på dig, R!

Inga kommentarer: