tisdag 2 september 2008

Utveckling

Ikväll rullade lillprinsen från rygg till mage för första gången!!!

Jippie! Han kan ju!

Första gången så missade vi det helt. Han låg i babygymmet och snicksnackade och när jag kom tillbaka så ligger ungen på magen och slickar på vår vardagsrumsmatta!

(note to self: dammsug imorgon)

Ola tog in honom i arbetsrummet där han lydigt och duktigt vände på sig igen. Han verkade helt lycklig över det också.

Han pep och grymtade i sömnen alldeles nyss så jag gick in och kikade till honom. Han hade fastnat i vaggan mellan sina kramdjur Rod och Stenne. Vaggan börjar bli trång.
Montera spjälsäng i helgen.

Vi var till Majken och Cilla idag. Jisses vad hon växer, Majken. Undrar vad Cilla har i tuttarna?? Jetbränsle???

Jag fick kläder som jag beställt idag. Till Gus såklart. Mycket fina, bra kvalitet kändes det som också.

Imorgon ska jag vara aktiv i köket. Gus ska få ligga på golvet och snurra runt!

Kramkram.

Inga kommentarer: