måndag 4 februari 2008

Helgredovisning

Jobbat i huset hela helgen. Eller ja, Ola och C o M har jobbat. Jag har inte gjort så mycket, mest tittat på och serverat lunch.
Det har väl gått sådär. Vi har tagit tre steg fram och två tillbaka.
Badrumsfärgen blev helt enkelt skitful! Jag ville ha en läcker grön färg, men den vi valde blrv bara ful! Man ser helt sjuk ut där inne.

I hallen skulle det spacklas, slipas och målas.... Det gick sådär. Alla tapeter släppte och det slutade med att vi rev ner allt utom den som var längst in. Det var en snygg tapet också....
Så nu har vi bestämt att vi ska tapetsera hallen. Färgen vi köpte till hallen ska vi använda i köket....

Hälsan då?
Jo, vi mår väl bra. Jag växer så det knakar. Foglossningen är jobbig, det är drygt men jag kan inte göra nåt annat än bita ihop och fortsätta leva!
Bebis verkar må jättebra, det är full rulle i magen. Jag är mycket glad över att kunna känna bebis så ofta.
Ola mår också bra. Han är ett stort, starkt stöd för mig. Den bästa.
Katterna mår mycket bra, Nellie är tjatig och underbar. Rasmus är hungrig och kelen. Precis som vanligt med andra ord.

Idag ska vi kolla på färger och tapeter. Vi har hittat en tapet till köket. Så nu ska vi bara bestämma vilket kök vi ska ha....=)

Kärleksfulla hälsningar till alla som läser.

Inga kommentarer: