fredag 29 februari 2008

Senaste måtten.

Jag har varit till barnmorskan idag.

Här kommer mina poäng.... nej, mått.

Blodtryck: 108/82
Blodvärde:120
Blodsocker:5.5
SF-mått (livmodern(: 30 cm. Samma som förra gången. Inget ovanligt. Helt nooooormaaaaalt....
Hjärtslag:150. Dom var lite svåra att höra klart för att bebis hickade samtidigt. Lät jättekul!!!
Min vikt: För mycket.... eller nej det går bra. Jag har hittills gått upp 18.9 kg.... Inte skitkul men så är det.

Annars så är det rätt bra.
Jag är ensam med katterna. Ola är i Frankfurt på jobb. Jag tycker inte det är jättekul men det har gått rätt så bra att sova. Katterna låg nära och spann. Rasmus väckte mig imorse med att sätta sig på mitt ansikte och spinna....

Jag trivs jättebra i huset. Det går sakta att packa upp men vi ska bo här lääänge. Så vi har inte bråttom.
Vi räknar med att vara klara i april.... Typ. Skämt å sido, vi ska nog hinna innan dess.

Ha en trevlig helg. Jag ska förhoppningsvis spendera en del av den med min C.

Kramkram.

Inga kommentarer: