måndag 18 februari 2008

Tröttmössor

Idag har vi varit de tröttaste människorna på jorden.....

Efter en natt full av foglossningssmärtor och sömnlöshet så har vi mest tagit det lugnt idag. Jag har inte gjort nåt! Kollat på Constantine för 4:de gången.
Ola har haft migrän idag, så han har mest vilat på förmiddagen men blev aktiv på eftermiddagen.

I helgen så har vi fixat i huset. Städat, målat lister, fixat badrummet och städat lite till.

Målaren var där i dag och satte upp tapeter i hallen. Jättespännande.
Nu längtar jag bara efter lördagkväll när katterna, möblerna, sakerna och allt är där.
Sen börjar uppackandet.....

Bebis har haft hicka fyra gånger idag. Det känns som om någon pickar mig i magen.
Idag är jag i vecka 31. Lite mer än 2 månader kvar..... Jisses, vad det är spännande!

Nu sk ajg snart gå och lägga mig. Hoppas på mer sömn i natt.

Kram på er.
Över och ut.

Inga kommentarer: