fredag 7 mars 2008

Hormoner...

Just nu är jag i vecka 33. Det är alltså högst 9 veckor kvar innan vi har bebis hos oss. Lite coolt, lite läskigt, lite nära och lite långt bort.... Allt på en gång.

Jag mår sådär just nu. Kräks på mogonen igen, har hormonstormar från helvetet, skäller och gråter mycket. Magen gör ont och det spänner i blåsan hela tiden. Det är inte lätt att vara Ola just nu. Men han är tålamodet själv och pysslar med mig och är världens bästa man.

Han vaknar med mig på natten när jag vaknar och pustar och frustar mig upp ur sängen. När jag kommer tillbaka och är ledsen för att det gör ont så klappar han på mig och magen.

Drömprinsen. Så är det bara.

I helgen ska vi få fler garderober. SKÖÖÖÖÖÖNT. Då kan jag packa upp mina kläder ordentligt.

Jag och kissarna har varit ute varje dag denna vecka. Dom tycker verkligen att det är kul nu. Nästa vecka ska jag köpa halsband till dom så jag kan släppa dom lösa. Läskigt. Tänk om dom försvinner???
Men det ska nog gå bra. Dom vet ju var dom bor nu. Hoppas jag. Undrar om jag törs???

Jag saknar min man idag. Fåntrattig som bara jag kan vara så grät jag en krokodiltår imorse när han åkte....
Ikväll ska jag lägga beslag på honom och bara krama om honom. Han ska få god mat också.

Nästa vecka skulle jag vilja börja göra ordning Gurkans rum. Spackla och måla och ställa iordning. Innan jag blir blir groteskt stor.

Hoppas att ni får en bra helg!

Inga kommentarer: