onsdag 25 februari 2009

Freak accident

I måndags kväll var jag på väg att lägga lilleman i hans säng då jag hör Ola visk-ropa: Aj aj aj aj aj, kattf#"¤%n!!!!

Jag börjar skratta men skrattet fastnar i halsen när jag ser vad katt"#%¤&n har gjort...

Ola bar på Rasmus och skulle ha det lite mysigt, Rasmus kloar och bäddar på Olas arm. Rasmus har låååånga klor. En klo åker in i Olas arm och ut igen..... Han typ piercar stackars Ola.

Jag var tvungen att ta bort Rasmus klo ur armen och sen så spritade vi järnet på de två hålen. Han är ju utekatt så man vet inte vad han plockar med sig in....

Ola fick ett fint Mowgliplåster på så att det inte skulle göra så ont.

1 kommentar:

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo

Inte kul det där med kattklon...man har ju haft en del katter i sinna dar som man vet att klor kan göra ont.
Kom ihåg när Holger skulle bada Nutte....fyllde hela badkaret med vatten och bara slängde i honom....då klättrade han på väggarna...vilken syn.

Hoppas det är bra med lillkisen...
Ha en trevlig helg.
Kram Liselotte