torsdag 5 februari 2009

Nyanländ

Jag läser på Marcus Birros blogg att deras lilla son äntligen är här.
Stort grattis till dom!

Jag kanske aldrig har älskat ALLT han sagt, gjort eller tänkt.... ibörjan tyckte jag nog att han var en pretentiös ärthjärna, men "he has grown on me"!

Och dessutom så spelar det ingen roll hur dum man är, man förtjänar aldrig att förlora två barn.

Jag hoppas att det går bra för dom nu!

Vår lillunge har varit till doktorn idga igen. Bricanylen hjälpte inte och nu har han fått Pulmicort och Airomir. Inhalatorer, så nu får man lära sig det också.
Doktorn sa att detta kan vara permanent vid förkylningar och vintertid eller så växer det bort om ett tag.
Vi hoppas att det växer bort.

Austronauter får väl inte ha astma????

3 kommentarer:

Anonym sa...

men lilla gubben, så här kan vi väl inte ha det? nu blir jag orolig för att min snorhyvel ska smitta ner gus med ännu något otyg på tisdag.

Icka sa...

Jonna: Om hon är snorig nu så smittar hon nog inte. Han är liiiiite bättre ikväll. *håller tummarna*
Medicinen funkar bra.

Dessutom längtar jag så förbaskat efter er....

Anonym sa...

hon har lite tbc-hosta också, men den borde vara borta innan tisdag.