tisdag 10 februari 2009

Stora, gigantiska problem...

I dag vid frukosten skedde det vi fruktat, det vi absolut inte önskade. Vår värsta mardröm...

Lillungen står och kikar ut genom fönstret, han babblar jättegulligt för sig själv och försöker pilla bort nån plupp i fönsterfodret.
Då kommer det, ett idogt gungande och ett tjutande, lyckligt skratt!
Men vad är det ungrackarn dansar till????

Marilyn Manson????
Nine Inch Nails???
Oomph??
Saft??
Page??

Nåt vi gillar???
Nope.

Ungen står och dansar till Timbuktu....... skitglad.....

Så nu blir det hårdkörning med bra musik. För en hip-hopare har jag ICKE närt vid min barm!!!!
Vad kommer härnäst? Ska han skaka rumpan till Scotts eller nåt annat ohyggligt?

Men han var otroligt söt.....=)

2 kommentarer:

Unknown sa...

En dansbandsskiva ska jag nog sända er!!!
Annars har vi ju Fronda!!!!

Kramar Peter i Uppsala

Anna Ask sa...

Haha, jag är ju ingen dansbandsperson men jag såg Scotts i melodifestivalen och både jag och Sebbe tyckte att de hade något särskilt, någon speciell charm. I övrigt dansar Elsa gärna också till hiphop, det är svängigt liksom :) Eller typ, Britney. Barn will be barn, du ska se att det löser sig tillslut :D