söndag 15 februari 2009

Vår Alla Hjärtans dag i bilder













Frukost

Vi började dagen med blueberrypanncakes. Mumma.
Det var min present till Ola.














Frukostbordet.
Vad som är i presenten (till mig) avslöjas längre ner.





TröttGus
Nyvaken lillfis väntar på gröt. Men helst skulle han vilja äta av våra pannkakor.














Gustav äter snöre.
Han lär sig av Rasmus.




Efter frukost klädde vi på oss och gick först till ankdammen på Hönö och matade fåglarna.
Vi hade fantastiskt väder.



















Gustav låg i vagnen och tittade på hur mamma och pappa matade fåglarna.





Här är utsikten från vårt fikaställe. Helt fantastiskt vackert. Längst bort i bild är "Lejonet" som vaktar mellan Öckerö och Hönö.




















Ola och Gustav myser i solen.




Icka & Ola sitter och njuter av varandra.




















Familjen Skugga




Icka och Gustav





















Här är min present!
Jag njöt i fulla drag av ett glas gott vin och mitt bubbelbad. Boken är mycket bra och handlar om vampyrer.





Middag.
Ola lagade mat. Tonfisk med grekisk sallad och matvete.
Det smakade fantastiskt!




















Desserten var vaniljyoughurt med vininkokta blåbär.
Och lite skumpa på det!


Vi hade en alldeles underbar dag. Bra väder, härligt sällskap och en alldeles speciell unge. Värd att minnas.
Hoppas att alla som läser hade en lika bra dag!

Kram/I.

3 kommentarer:

Pacopia sa...

Hallå där....få se om det går nu då...mitt lösenord godkänns inte, fräckt va.
Vill bara säga att jag är så glad åt er lycka.
Om Gustav ratar mat i vissa perioder så är dte ingen fara.
Ungar haf liksom vi sina egna ider .
Ha det nu så jättebra!
"mamma" Pia

Anonym sa...

haha, vi skulle ju ut och äta och promendera på stan, det var våra enda romantiska planer. Tror du inte lillfisan fick feber som bara gick uppåt och uppåt... Så istället blev det helt enkelt ett besök av Elsas mormor (som annars skulle passat), god hämtmat och varsin bakelse på kvällen :)Men det var väl trevligt för det, om än inte så romantiskt. Idag vaknade hon med 37,5. Så hon prickade absolut in alla hjärtans dag perfekt med den där febern. :)

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo

Vad kul att ni visar bilder..han är såååå söt.
Han verkar vara ett snällt litet barn,eller?
Snygga tallrikar ni har, dom har min Linnéa fått av farmor sen hon var nyfödd..så hon har lite av den nu. Och sen så heter den ju Sundborn och ligger bara 1 mil härifrån.
Ni verkar bo vackert...fint med havet.
Ha det så bra
Kram Liselotte