onsdag 23 april 2008

Otålig.

Ivrig, otålig, småsur och stor som en val.

Jag var till Östra i måndags. Alla värden var likadana som förra veckan men nu så var detingen fara längre för att värdena är konstanta. Ja, konstant dåliga.

Jag ska till barnmorskan imorgon och lämna prover där. Om det ser likadant ut så får hon skicka upp mig igen tror jag.

Kan tänka mig att bli igångsatt så snart som möjligt. Det skulle vara skönt att få det överstökat så jag kan få träffa bebis. Och få tillbaka min kropp.

Jag vet att jag är bebisfixerad nu men det är inte så lätt att vara nåt annat när man inte orkar göra så mycket på dagarna. Jag har tråkigt.

Det är tur att vädret är så fantastiskt, katterna är ute nästan hela dagarna. Rasmus kom in igår och hyperventilerade, han hade väl sprungit för fort i värmen eller nåt.... Dom är så roliga, kommer inspringande och pratar högt och tydligt om vad dom gjort ute. När vi tar av dom halsbanden på kvällen så däckar dom totalt och sover nästan hela natten.
Älskade katter. Jag är så glad att dom är som är.

Idag ska jag åka och handla. Ska passa på att köpa lite blommor också.

Vi har lite karlar på taket idag. Dom lägger tegel nu så snart ska det väl vara klart.

Jag återkommer imorgon med rapport från BM.

Vet ni, om högst 21 dagar är vi föräldrar. Fast jag hoppas att det inte dröjer så länge.....

Inga kommentarer: