torsdag 24 april 2008

Värdelöst...

Så där då, tillbaka från barnmorskebesök.
Värdena ligger på samma nivå, äggvita i urinen och förhöjt blodtryck. Men det är inte tillräckligt farligt för att dom ska vara oroliga.
Nehej, så bra då.

Då väntar jag väl då.... Det är jag så bra på.

Den kommer när den kommer, det är ju så kort tid kvar, den är väl inte färdig än, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.

Den nästa person som säger nåt av ovanstående till mig kommer jag att klappa till!

Bara så att ni vet.
Nu ska jag äta lunch.

1 kommentar:

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo

Jag börjar bli sååååå nyfiken på gurkan nu.
Vad jobbigt du verkar ha det.
Jag gick upp 22 kilo, men ingen såg knappt att jag skulle ha bebis.
Sen fick jag Linnea 14 dagar för tidigt, hon var inte så stor, 3074 kg och 48 cm lång.
Hon fick gulsot sen så hon fick sola i någon dag, men det är rätt så vanligt.
Men nu är hon snart 15 år och 174 cm lång. Tiden går.....
Får man komma och hälsa på gurkan i sommar kanske? Vi brukar alltid ta en sväng till Ullared varje sommar.
Du måste höra av dig så fort du är hemma ifrån BB och tala om nyheten.
Du kan ju skriva till min mail.
liselottenilsson64@bredband.net
Ha det nu så bra och jag tänker på dig... Hälsa Ola
Kram Liselotte