onsdag 5 november 2008

Komparera förvirrad...

....och det blir Icka!!!!

Idag har vi varit på stan jag och sonen. Det gick bra att köra in även om jag tog den vägen jag inte brukar köra. Parkerade på Grönsakstorget ( 20 spänn timmen!!!) och sen skulle shoppingen starta. Det jag hade tänkt köpa till Ola i Farsdagspresent fanns inte, jag var kissnödig och det fanns ingen toa i närheten, folk suckade åt att jag vågade existera i innerstan med en vagn och det var kallt.

Men jag fick lite handlat bla på nya Åhléns på Kungsgatan.
När jag ska visa Ola vad jag köpt så hittar jag inte påsen.... J(/&%A S¤#T! Nån har snott påsen av mig!
Ååååå, vad tråkigt.

Så jag sätter mig och surar lite. Och tänker..... Fick jag påsen nån gång?

Ring ring. -Hej, jag är förvirrad. Har ni en påse med ett par brunvita strumpbyxor och en present i? Hmmmm, ok då kommer jag in och hämtar dom imorgon.

Jag fick alltså inte ens med mig påsen ur affären.
Trött? Sådär.

1 kommentar:

Unknown sa...

ha ha det är du det! Skulle kanske ta en liten mini semester? Annars var det en bra ursäkt om man glömt köpa en present, "Någon snodde den" hi hi! Den ska jag börja med...

Stora varma kramar från Peter