onsdag 19 november 2008

Läkarkoll.

Idag har avkomman varit på läkarkoll. Han fick höga betyg. Han är tdligen tidig med det motoriska. Han visade så glatt upp sin förmåga att sitta, ställa sig upp och gå med stöd. Allt ackompanjerat av ett bubblande skratt.

Showoff....
Skönt att allt är bra. Att han är perfekt vet vi redan!

Jag var ute på dåligheter i lördags. Drack lite öl med två av mina internetmammor. Det var mycket trevligt och jag hoppas att det kommer upprepas inom en snar framtid!

Imorgon opereras jag. Jag är helt ärligt jättenervös. Även fast det bara blir lokalbedövning så känns det läskigt. Men Ola har lovat att det ska gå bra.

Just ja, lilleman har fått ytterligare en tand. Den bryter igenom just nu. Han är klängig delux och jag är alldeles kladdig av allt dregel.

Lova att tänka på mig och att hålla tummarna imorgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

här håller vi tummarna för fullt, både jag och ingvar oldsberg jr.

Anna Ask sa...

Näää? Var Gustav duktig på läkarkollen? helt otippat :P Och jag håller tummar, fingrar och tår på både mig och Elsa!

Unknown sa...

Jag vill veta hur det gick på operationen... Samt säga att bilden på bloggen är fantastisk... kan du inte sända den till mig, kom på att jag inte har några bilder på er....
Stora Kramar från Peter i Uppsala