fredag 21 november 2008

Operationen

Allt gick bra. Senskidan i vänster hand är kluven.
Det var läskigt när dom tömde armen på blod. Den blev alldeles vit.
Jag fick lite extra hejsan-hoppsan medel innan dom skulle snitta upp mig för då ville jag gå hem....

Men i det stora hela gick det bra. Och nästa gång (den 4:de december) vet dom hur mycket dom ska pilla i mig så att jag inte vill gå hem...


Min lilla mamma är här nu. Hon ska vara här över helgen för att hjälpa oss med Gustav och hemmet. Jag sitter i soffan och hon stryker. Det är svårt. Att låta bli.

Jag ska snart gå till sängen och vila lite.

Tack för alla tankar!!!
Jag kände er nog minsann.

Massa kramar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah vad skönt att det gick bra! Är ju lite virrig och ego just nu. Men jag tänkte en massa kärlek till dig det lovar jag! Hoppas att det jag postade nyss också går bra, vore nice.. Kanske läge att bli vuxen nu.;) Massor med kärlek! /Anne-Sophie

Icka sa...

Du skulle väl inte vara du om du inte var virrig....
Och ego skulle jag inte kalla dig. Nääääver.

Jag hoppas också på att postningen går vägen.
Beacause you`re worth it!

Vuxen? Du? Näääääh. Inte då!
Men du är bäst ändå!