tisdag 23 december 2008

Dan före dopparedan

Tisdag förmiddag.
Lilleman sover förmiddag, Ola är på Maxi och handlar och jag tänkte uppdatera bloggen.Men har det hänt nåt?

Knappt.

Gus har varit magsjuk. Yuck. Tydligen sitter det i en vecka. Jotack vi märker det! Barn blir falskt laktosintoleranta också. Mmmmm, noterat....

Vädret? Jo tack, lite moln, vindstilla.

Humöret? Rätt bra.

Ungens söthetsgrad? Hög, mycket hög. Han har faktiskt inte varit så tokgnällig, mest velat sitta hos mig och mmm:at. Rätt mysigt.

En helt familjeorelaterad nyhet: Min "bror" Tobbe var på tv igår! Han och Fredrik Ekblom pratade om satsningen av en biogasdriven bil i STCC nästa år.
Man blir stolt. Han var lite nervös så han brääääkte jättemycket! Så gulligt.

Idag ska jag laga köttbullar, skinka och "fox bone ventilation". Det ska bli gott!

Vi firar jul här hemma.
Gustavs första jul.... Älskade lillunge, förra året låg du i min mage och jag längtade så efter dig. Nu är du här, stor och så duktig. Söt och jättesnäll.
Det ska bli så kul att se hur du reagerar på alla julklappar imorgon.

Och till er som läser:

God Jul. Må den bli fridfull, glädjerik och lugn.

Massa varma julkramar från hela familjen Sandström Jr.

Inga kommentarer: