onsdag 3 december 2008

Tisdag i advent

Var som sagt och tog bort stygnen i går.
Det gick bra.

Jag har knappt ont i vänster handled, bara om jag belastar (bär på sonen) för länge.
Jaghar desto ondare i höger! Men imorgon så blir det åtgärdat också.
Helt fantastiskt egentligen, att dom bara går in , snittar upp senskidefacket och sen så slutar det göra ont.

Jag glömde skriva att vi var till BVC i fredags och mätte och vägde älsklingen. Han är 66 cm lång och väger 7915 g. Han har sedan sin födsel hoppat upp flera steg på viktkurvan. (låg på under -3, ligger idag på strax under "normalkurvan") och på längkurvan har han hoppat ca 2 steg. Hattmåttet har legat på det normala eller strax över.
Vår lille Einstein!

Det är ju bra eftersom han ska bli austronaut.

Idag ser det ut att bli fint väder här ute. Vi tar nog en långprommis!

Och Ola ska göra lussebullar. Har han sagt. Vi får väl se hur det går.....


Vi var nämligen uppe med en pigg son i natt. Mellan 1.45-3.30. Så medans Ola sover lite så är jag Och Gustav vakna igen.

Jag planerar inför Gustavs tonårstid..... då ska jag sova igen..... och kolla på hur mycket film jag vill.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tonårstid.. he he.. då kommer du att sitta uppe och vänta. Du vet sådär som våra föräldrar gjorde..;)Men det är klart du kan ju titta på film samtidigt som du väntar;) Massa pussar till er alla!
Anne-Sophie