onsdag 3 december 2008

Tummarna tack!

Så behöver jag er igen!

Håll tummarna imorgon för operation två.
Kl 8.30 ska vi vara där vilket innebär att jag måste kliva upp kl 05 ca.

Jag är "descutanad" två gånger och ska duscha en tredje och sista gång imorgon bitti.

Jag hoppas på samma team som förra operationen. Mardrömmen är att jag får ett pucko som ska sätta nålen i armen och en brysk gammeldags sköterska som kommer vägra ge mig lugnande om jag behöver. Och att bedövningen inte tar.

Och bara för att det gick bra förra gången så betyder inte det att det gör det denna!

Japp, hon är här nu. Katastrofkvinnan. Hon stannar tills imorgon.

Sen kommer Icka tillbaka.

Rädsla är nåt otroligt starkt.

Nu måste jag gå och lägga mig.

Hoppas att min lilla nötkrokant sover inatt.


Håll era tummar för mig imorgon!!!!

Inga kommentarer: