fredag 5 december 2008

Färdig!

Så nu är jag färdigopererad.

Det gick jättebra denna gången också. Mycket bra personal, träffade en del av de jag träffade första gången. Dom kollade in och sa hej. Mycket snällt.

Jag har rätt så mycket ondare denna gången. Antagligen för att jag inte fick med mig lite starkare tabletter hem. Men snälla svärmor kom hit med tabletter igår.
Så får man inte göra. Aja baja. Men jag ville sova inatt.
Och det fick jag.

Drömt en massa inatt och nu på morgonen. En massa skilmässor, besök.
Fia som satt och åt lussebullar på vår baksida (snälla, låt det vara en sanndröm)en gammal klasskompis som kom hit med sin fina hund, så att Nemo, Assar och Valle blev helgalna....

Ja ja, konstig hjärna.

I helgen ska vi på lilla M:s dop.
Då får vi även träffa fam L. Det ska kramas.

Men dagen blir väldigt lugn. Jag ska vila. Och inte skriva på datorn. Det gör ont.

*vinka*

Inga kommentarer: