tisdag 28 oktober 2008

Ett mirakel!

Ett mirakel inträffade i natt! Lillpalten sov natten igenom! Yippie! I och för sig i vår säng men en hel natt!
Det hjälper med välling.

Jag har som vanligt vaknat 01, 03 och 4.30.......
Inget nytt under solen.

Jag har inte berättat om mina handleder. Jag har ont. Trodde väl att det var överansträngning, det trodde doktorn också.
Tills jag träffade L, som upplyste mig om Morbus de Quervain. En inflammation i ett senskidefack i handen. Det gör ont. Hela tiden. Den nya doktorn var en påläst AT-läkare som genast förstod vad det var. Det beror på hormoner i samband med graviditet och förlossning. Hormoner igen. Jag verkar vara allergisk mot sådana.....

Jag ska få remiss till ortopeden, operation eller cortisonsprutor.
Inte kul men nödvändigt!

Idag ska vi plocka lite hemma, ta en promenad och plocka ihop kläder som A o N ska låna till bebisen.

Ett par "shout outs":

L o J! Jag sa till min man igår att jag är glad att jag träffat er. Det är jag och jag ser fram emot den 15:de.

Finaste P: Vi blir jätteglada om du och MrE kommer hit och hälsar på. Ola lovar att bjuda på whisky och jag lovar att kramas mycket!

Storebror: Jag håller alla tummar och tår. Det kommer gå tokbra!!!! Annars är det inget att ha.... =)

Inga kommentarer: