torsdag 23 oktober 2008

Kalabalik

Igår kväll så somnade den lilla guldklimpen kl 00.20. Av att pappa åkte runt med bilen. Han vaknade sedan kl 2, kl 3 och kl 3.30. Då var han hungrig och jättetäppt i näsan.

Han fick nezeril och blev apgalen. Det tog ett tag för honom att somna och när han väl somnat så skulle jag hitta en bekväm ställning att sitta och sova i .....

Vi använde Näsfrida för första gången idag. BLUÄCK! Men effektiv. Här är deras hemsida: http://www.nasalprodukter.se/
Så slipper jag beskriva....

Han hade dessutom feber.

Vi har mest suttit i soffan, han vill inte vara så långt ifrån mig men när han väl somnade tänkte jag göra lite frukost till mig. Det skulle jag inte gjort...
Han trillade ur soffan..... Gråt och tandagnisslan. Bula och stoooora tårar.

Mest mina.

Men han lugnade sig snabbt och nu leker han i gymmet lite.
Jag ska passa på att hänga tvätt/fixa mat/gå på toa/klä på mig/hämta tidningen/klappa katter.....

Hinner nog kanske en sak innan han vill att jag ska komma igen......

Svettiga kramar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj.. Det där lät lite svettigt.. Hoppas för din skull att du valde toabesöket..;) Om jag var lite känslig i ert tv-rum.. Gissa vad jag då var idag. Mormor förstod inte alls varför jag stod med ryggen mot henne, när hon fick BLOD! Uhhhää det var mer svimma än kräkas svettnigar iofs.. Burr.. Men jag fick lite perspektiv på min trötthet just nu iaf;) Skötom er! Massa kramar/ Den kräsmagade Fian