fredag 10 oktober 2008

Insert rubrik här.

Bloggtorka, hjärnspöken och tröttmössa.

Veckan har varit befriande händelselös.

Gus och jag har varit på date med Fru D och bärflickan. Det var som alltid mycket trevligt. Jag upptäckte att Zara har jättefina barnkläder och kunde inte hålla mig från att köpa en randig tröja till Gus. Och på bröstet är det en liten, liten....håll i er..... elefant!!!!!!

Det var begravning i tisdags. Jag och Gus var med efteråt. Han charmade alla. Men mest sin pappas kusiner. Han flörtade hämningslöst. Duktig kille, dom killarna kan var bra att ha enare i livet.

Ola har varit i Stockholm och vi har längtat. Nu dröjer det föhoppningsvis.

Helgen ska spenderas i familjens tecken. Vi ska umgås på riktigt. Vara en riktig familj.
Fast i morgon ska Ola och Gustav vara för sig själva. Så att dom får en ny, snäll mamma/fru.

På tisdag ska vi åka bort. Till mormor och morfar och morbror. Lovely.

Jag ska nog städa lite här idag.
Hoppas att jag har något lite mer roligt att berätta nästa gång..... Tråkbloggen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad vi saknade dig på fikan idag!

Icka sa...

Vi får träffas nästa vecka istället. Jag saknade er också. Såklart!

Unknown sa...

Saknar dig med... Jag är i Uppsala jag... När ska vi träffas då? ? ? Stora bamsekramar Peter